To jest wersja demonstracyjna. Żadne zamówienia nie będą realizowane.

Tryb postępowania reklamacyjnego w przypadku Produktów

  1. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres: ul. Bagienna 9, I piętro, 59-220 Legnica;
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@senity.pl;
  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
    • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Wymogi podane w punkcie poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  8. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Klienta na adres ul. Piastowska 4/5, 59-220 Legnica. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  9. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta to Sprzedawca zwróci koszt przesłania Produktu od Klienta do Sprzedawcy w wysokości najniższego kosztu przesyłki dla danego produktu dostępnego w Sklepie Internetowym.
  10. Prośba o dostarczenie Produktu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

 

Regulamin

Reklamacje usług elektronicznych

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Odstąpienie od umowy

Sposoby i terminy płatności

Koszt, sposoby i termin dostawy

Polityka prywatności sklepu

Polityka prywatności cookies

Ten sklep internetowy i wszystkie jego podstrony używają plików Cookies. Kontynuując przeglądanie akceptujesz zapisywanie niektórych danych w tych plikach.
Przeczytaj więcej o gromadzeniu danych w Cookies