To jest wersja demonstracyjna. Żadne zamówienia nie będą realizowane.

Tryb postępowania reklamacyjnego w przypadku Usług elektronicznych

  1. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.
  2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać:
    • pisemnie na adres: ul. Bagienna 9, I piętro, 59-220 Legnica;
    • w formie elektronicznej wysyłając e-mail na adres: sklep@senity.pl
  3. Zaleca się (nie jest wymagane) podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
    • żądania Usługobiorcy,
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  4. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  5. W tym terminie Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o wynikach rozpatrzenia reklamacji.

 

Regulamin

Reklamacje produktów

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Odstąpienie od umowy

Sposoby i terminy płatności

Koszt, sposoby i termin dostawy

Polityka prywatności sklepu

Polityka prywatności cookies

Ten sklep internetowy i wszystkie jego podstrony używają plików Cookies. Kontynuując przeglądanie akceptujesz zapisywanie niektórych danych w tych plikach.
Przeczytaj więcej o gromadzeniu danych w Cookies